Dodacie Lehoty

Kategórie
 
 
 
 
 
 

Dodacie lehoty

 

E-shop www.kachlickovo.sk patrí medzi najväčších odberateľov tých najznámejších značiek obkladov a dlažieb, vďaka čomu máme mimoriadne priaznivé dodacie lehoty pre zákazníkov. Dostupnosť každého tovaru nájdete v detaile každého produktu.

V prípade, ak je tovar skladom, priamo v detaile sa dozviete, aké množstvo metrov štvorcových je na sklade. Nakoľko sklad a e-shop sú informačne prepojené, toto množstvo je aktualizované každých 15 minút. Všetky informácie sú tak aktuálne a pravdivé.

 

TOVAR SKLADOM

 

Väčšinu najžiadanejších obkladov a dlažieb máme k dispozícii priamo na našom sklade. To pre vás znamená možnosť okamžitého odberu ihneď po vyplatení objednávky a to buď osobne priamo z výdajného skladu alebo doručením prepravnou službou k vám. V prípade doručenia prepravnou službou viete mať zakúpený tovar do 2 až 3 dní doma, v závislosti od času a konkrétneho dňa objednania.

 

Podľa spôsobu odberu je postup pri vydávaní tovaru takýto:

 

1. Osobný odber

Prvou možnosťou, ktorú máte, je osobný odber. Objednané a zakúpené obklady a dlažby si viete ihneď po vyplatení objednávky vziať so sebou. Sklad sa nachádza v tej istej budove ako vzorkovňa na ulici Tomášovská 22 v Malinove a je otvorený každý pracovný deň do 18:00 a sobotu do 14:00. Nájdete ho v navigácii Waze aj Google mapách, stačí hľadať „Kachličkovo“.

Aby ste si mohli tovar vziať zo skladu so sebou, musí byť vyplatený. Do skladu si so sebou zoberte Dodací list, na jeho základe vám váš tovar naši skladníci bez problémov vydajú. Na požiadanie pripravíme obklady a dlažby na europaletu a riadne ich zabezpečíme tak, aby sa im počas cesty nič nestalo. Palety nemusíte vrátiť a s naložením vám pomôžeme.

Tu je viac informácií o adrese a otváracích hodinách nášho skladu.

 

2. Doručenie prepravnou spoločnosťou

Druhou možnosťou, ak je pre vás sklad ďaleko alebo nemáte k dispozícii vozidlo, ktoré by vám mohlo objednané obklady a dlažby odviezť, je doručenie prepravnou spoločnosťou. Tá vyzdvihne v deň odoslania tovar u nás a odvezie ju na svoje depo. Spravidla objednávky odosielame vždy na druhý pracovný deň, ale môže to byť podľa dohody aj neskôr.

Doručenie k vám na vami zvolenú adresu je najneskôr do 2 až 3 pracovných dní od vyzdvihnutia tovaru v našom sklade. Veľa záleží odo dňa a času objednania, ako aj od individuálnej vyťaženosti danej prepravnej spoločnosti vo vašom regióne v deň predpokladaného doručenia.

Ak si objednáte tovar do 15:00, je objednávka spracovaná ešte v ten deň a k vám potom príde na druhý alebo tretí pracovný deň po objednaní. Ak si tovar objednáte po 15:00, objednávka sa spracuje až v nasledujúci pracovný deň a k vám dorazí na tretí až štvrtý pracovný deň po objednaní.

O tom, že sme tovar expedovali z nášho skladu, vás budeme informovať mailom. Rovnako tak vám pošleme informácie potrebné pre identifikáciu a online sledovanie zásielky, takže si viete u prepravnej spoločnosti pozrieť aktuálny stav doručovania k vám na adresu.

V deň doručenia vás bude zhruba hodinu pred doručením telefonicky kontaktovať priamo šofér, ktorý vám bude váš tovar viezť. Ak by ste chceli vedieť niečo viac o spôsobe a cenách dopravy alebo o možnostiach pri platení, dávame vám do pozornosti našu stránku Doprava a platby.

 

TOVAR NA OBJEDNÁVKU

 

Pri niektorých obkladoch, dlažbách alebo dekoračných produktoch sa môže stať, že k dispozícii nebude na sklade dostatočné množstvo. V takom prípade ide o tovar na objednávku, kde je dodacia lehota individuálna.

Štandardne sa doba dodania pohybuje do 14 pracovných dní a to od preverenia dostupnosti u výrobcu a zaplatenia zálohovej faktúry zo strany zákazníka. Od momentu, ako je tovar na sklade, vám ho vieme doručiť priamo k vám domov do 2 až 3 dní a to za tých istých podmienok, ako sú spomínané aj vyššie.

 

Postup pri objednaní týchto produktov je nasledovný:

 

1. Zistenie stavu u výrobcu

Po tom, ako vytvoríte objednávku na produkt, ktorý nie je skladom, kontaktujeme výrobcu, kde zašleme dopyt ohľadom dostupnosti. Ihneď, ako nám výrobca odpovie, budeme vás kontaktovať. Ak tovar ešte nie je vyrobený alebo dostupný, zistíme predpokladaný termín dodania. Tento termín je závislý od situácie na trhu a iných faktorov.

 

2. Zaplatenie zálohy

Pokiaľ vám bude termín predpokladaného dodania vyhovovať, dohodneme sa na objednaní tovaru. Najskôr vám zašleme zálohovú faktúru vo výške 50 % z predpokladanej ceny. Po jej uhradení a pripísaní na účet vieme naložiť tovar z vašej objednávky na kamión a začať riešiť jeho doručenie do nášho skladu a následne expedíciu priamo k vám.

V prípade, že vám nebude predpokladaný termín vyhovovať z akéhokoľvek dôvodu, objednávku bez akýchkoľvek problémov alebo storno poplatkov zrušíme.

 

3. Expedícia k vám

Po tom, ako príde tovar od výrobcu do nášho skladu, vyložíme ho a skontrolujeme. Následne vás budeme telefonicky kontaktovať ohľadom vyplatenia zvyšnej sumy z celkovej ceny objednávky a tiež ohľadom expedície k vám. Po zaplatení zvyšku z dohodnutej sumy vyriešime osobný odber z nášho skladu alebo doručenie k vám na adresu.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hľadať
Plná (Desktop) verzia