AKO NAKUPOVAŤ?
- Vyberte si konkrétny produkt z nášho e-shopu.
- V ľavej časti prepíšte požadované množstvo, ktoré sa automaticky preráta na celé balenia.
- V prípade obkladov a dlažieb je minimálny odber celé balenie, listely a dekory môžu byť aj na kusy.

- Kliknite na tlačidlo „ DO KOŠÍKA “ .
- V pravom hornom rohu stránky sa zobrazí nákupný košík.
- Po kliknutí potom vidíte detail nákupného košíka.
- Zobrazí sa vám detail, kde máte možnosť meniť počty kusov jednotlivých položiek.
- Pre definitívny výpočet ceny tovaru vo vašom košíku kliknite na „ aktualizovať “
- Nákupný košík si môžete uložiť pod vlastným názvom, alebo môžete pokračovať v nákupe.
- V prípade že už máte vybraté všetko čo potrebujete kliknite na text „ DOKONČENIE NÁKUPU-POKLADŇA.
- Na ďalšej strane vyplňte dodacie a fakturačné údaje možnosti dopravy a platby.
- Po dôkladnom skontrolovaní, je potrebné stlačiť „ POTVRDIŤ OBJEDNÁVKU S ÚHRADOU“
- Následne vám bude doručený e-mail potvrdzujúci prijatie objednávky, tento formulár neslúži ako záväzné potvrdenie objednávky, viď nižšie.
- Náš pracovník vás bude kontaktovať pre overenie a potvrdenie objednávky, zároveň vám oznámi predpokladaný termín dodania.
Čo v prípade,že požadovaný produkt nemáme na sklade?
- štandardne uvádzame dodaciu lehotu 14 dní. Každú objednávku individuálne preverujeme u dodávateľa a aktualne informácie posúvame zákazníkom.( väčšinou je dodacia lehota kratšia )
Nenašli ste požadovaný produkt na našom e-shope?
- skúste kliknúť na priamo na logo výrobcu, budete presmerovaný priamo na jeho webstránku a vaše možnosti výberu sa rozšíria.
- Ak máte záujem o tovar, ktorý nie je odprezentovaný na e-shope neváhajte nás kontaktovať, buď cez elektronický formulár, e-mailom alebo telefonicky.
- Radi vám pomôžeme s výberom a spracovaním cenovej ponuky.
Zrušenie objednávky
- Dodávateľ aj zákazník majú možnosť bez udania dôvodu zrušiť objednávku až do potvrdenia objednávky dodávateľom. Pokiaľ zruší objednávku dodávateľ, spravidla uvedie dôvod, prečo nie je možné objednávku potvrdiť.
- Zrušenie objednávky po okamihu uzavretia kúpnej zmluvy je možné len po predchádzajúcej dohode dodávateľa a zákazníka, a za podmienok, ktoré si vzájomne dohodnú.
Právo dodávateľa na odstúpenie
- Dodávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť iba do okamihu odoslania tovaru, a to iba v prípade nedostupnosti tovaru alebo výraznej zmeny ceny tovaru. Pred odstúpením je ale dodávateľ vždy povinný kontaktovať zákazníka za účelom dohody o ďalšom postupe.
|
|